slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_975.html zdravíčko pls máte někdo zkušenosti s tímto blatníkem na pionýra, opravdu se nevejde do originálních vidlic? díkeeessss ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to fakt netuším
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
dííkess...hele pls a nevíš třeba z jaký motorky by pasoval krosovej blatnik na origo vidle?...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi jsem ho měl na takové rádoby krosce z fechtla. Taky jsem ho cht+l na přadní vidlice ale byl moc široký a nedalo se s tím nic dělat,tak jsem ho dal jako zadní blatník. Tam pasuje krásně
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: monster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hoši chcu nechat skratit hlavu na pincku ale nevim o kolik nevite někdo dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9142    
jestly si někdy blízko jičína tak zajeď do milíčevse k Pavlu Hosovi a ten ti to za 100 udělá a třeba si u něj najdeš i jinou úprava protože většinu motorů co jezděj VŠ postavil on
 
 
Datum: 08. dubna 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ty myslis snizit ne? tak o 2 desetiny milimetru to zkus ale nesmíš to moc aby ti to neodrbal pist ten vnitřek ve hlavě
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec už dlouho řeším takovou věc..:-)jak se pozná jawa 20 od jawy 21?? dy\\\\\\\'t sou úplně stejný.:-):-):-D???aji motor mají stejný.. nebo n?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: krutor      IP: uživatel7596    
05ka ma kulaty pravy vyko, elektrika k magnetu nevede dirou ale je tam pouze vyfrezovana drazka, jinej karbec, sroub na napousteni oleje ma nahore v pravo... a 20kovy kartery fakt nemaj vystupky nad civkama
 
 
Datum: 12. dubna 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
repere mas v tom bordel......koukni na http://www.jawa-50.cz je tam spousta clanku,informaci,technických parametrů,inovací v jednotlivých letech atd....tam nastuduj... opravdu my mluvime o 20 a ty mluvis o 05;-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9147    
ale jo na keden typ 20 se dávala jiná hlava aby měla vetší tach do kopce kvuli těm plechům zdá se mi že na ty první neměla ledvinkový prostor ale jen takovou misku ale svíčku měla stejnym místě
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ppesne tak ! a 20 nemá vatsie kompressie koli plechariny :-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
kravina. Pletete si 20 a 05!!! 05 ma jine strvaky,valec,hlavu atd........ Jawa 20 a 21 se dá rozeznat jen podle štítku!! motory20-23 jsou stejne....jen podle ročníků jsou tam male inovativní detailni odlisnosti jako vyssi karter nad svetelnou civkou,plechova reakce spojky,hladky vnitrky karterů,jinej tvar nabehu vzdusniku v karbecu,víčko zapalovani....mozna jeste neco....
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9140    
20 má větší kompresy a jinou hlavu kvuli plechům
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No neřekl bych že jsou ty motory 20-23 naprosto stejné,jsou tam nějaké detaily co jsem zjistil. Dotahl jsem si ze šrotu dvacítku a ona nemá na motoru takový ten obdélníčkový výstupek který je nad zapalováním na karteru (můžu to zitra nafotit) Jinak u všech ostatních 20/21 co mám tak tam ten obdélníček je. Připadá mi to že je tot ak kvuli tomu aby se tam vešla ta cívka. U 05 ten obdélníček taky nebyl. Můžu vás ujistit že to co jsem dotahl má dvacítkový motor a neni to 05. Má to už větší ložiska a dvacítkovou klikovku. Asi bylo víc mutací těch motorů
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 20/21/23 maly uplne stejné motory! u 05 ky maly inak uhlované kanály a iné zotrvacniky,,,,, rozdil je len v plechariny a v riditkach atd.
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: GORI      IP: uživatel9138    
na to bi som ti oponoval pretoze valce z 21 a 20 su odlisne v uhlovani kanalov tvare kanalov v motore je ina kluka(ine zotrvacniky) .. zalezi aki presni TIP mas bo vyrabalo sa asi 5 tipov jawa50 (ktore boli urcene do cestnej prevadzky) nehovoriac o "specialoch"
 
 
Datum: 07. dubna 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
zdravicko..hele prosimvas potreboval bych poradit, chtel bych sehnat krosovej blatnik na pionýra, ale aby se vesel do origo vidlic, nevite pls z čeho by se tam vesel? díkes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
Díkesss ;-)
 
 
Datum: 07. dubna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
zdar draku zkus z pitbajku já jsem ho tam měl,pasuje tam
 
 
Datum: 07. dubna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: drakstar3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím vás o radu.Jdou dát vidle ze simála i s řidítky na pincka (05)?moc pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
jo jdou ale musíš udělat jakýsi misky viz na jawa50.cz
 
 
Datum: 07. dubna 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: c.Vladik--      E-mail:      IP: uživatel4578    
Zdravim, potřeboval bych poradit jakej plášt nejlépe cross nebo enduro bych napasoval na rafek myslim ze to je ze stadiona...2,25x19. Děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
tak náš známej co dělá stadiny na silnici tak měl jednou na dílně na GO motoru crossovyho stadina a ráfky to původní nemělo..prej původní rozměr se kurevsky krouttil..porostě sežeň něco robustnějšího..
 
 
Datum: 06. dubna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ten ráfek vydrží jak fichtlařskej ale záleží na tom jak máš silné špice
 
 
Datum: 06. dubna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chces tenhle rafek na cross,tak se s nim rozluc hned v prvnim crosseni..vemes diru a mas z nej osmu ;-) tenhle rafek na to fakt neni stavenej..
 
 
Datum: 06. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Kjuba      IP: uživatel5424    
Zdar chlapy, ahoj seso, mám na vás dotaz , mám fíchtla trošku upravenýho ( 4kanál , klapla, 19 karbec hvezdicovou hlavu zebra navareny na valci, ale normální stary zapalko a kladívka...) Když jedu tak jednička mi točí 40 dovjka 55 a trojka 80 kdyz ji vytahnu na tech 60 km a pak se mi to jakoby zadusi prestane tahnout musim pustit plyn a od tech 40 to musim pomalu pridavat jinak to zas prestane tahnout ( na 3 kvalt) a pak to vic uz nejede jak 50 duvod ???? mam tam brisku 14 s predsunutym jiskristem dneska novou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuning jooo ? tak se vykašli na "BRISK" ;-) a dej tam NGK,Boshku nebo něco lepšího... a to zápalko ?? >>>> http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html
 
 
Datum: 06. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
to nemusi bejt zapalovanim....to muze bejt jen blbe sladenej vejfuk a nebo sání....kdyby to delali kladivka tak to delaj na vsechny kvalty po prekroceni jisty meze otáček....
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím že by to chtělo lepší zápalko
 
 
Datum: 06. dubna 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau o kolik mm můžu snížit hlavu aby to nějak rapidně neškodilo motoru??aby se s tím dalo normálně jezdit a životnost se nějak moc nezmenšila ...dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Spalovak udelej 5,6ml, to by mohlo byt tak akorat.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zapoměl jsem napsat o jaký se jedná stroj :-D jawa 20,21,23
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel5608    
čau, prosím vás mam na pionýru sníženou hlavu a tudíž se více zahřívá, mam si koupit NGK b8hs nebo NGK b6hs? a jak je to u brisk potřebuju n14c nebo n17c? ja se v těch svíčkách nevyznam,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Presne tak,nezlenivy to.Fikus-radsi bez komentare,nechci mit ban...
 
 
Datum: 06. dubna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik ja myslim že fikus chtěl říct stejně jak chci říct já, že jinou svíčkou(právě sem nevěděl jakou) se teplota jamozřejmě nezmění ale když máš tu zprávnou tak motor po zahřátí tak "nezlenivý" myslim,
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikuss: v jake si tride? muzes mi prosím vysvetlit jak chceš použitím jiné svíčky docílit změny fyzikálních zákonů??? Při stlačování plynu se mění jeho vnitřní energie(zvyšuje se), molekuly jsou blíže u sebe a plyn se tudíž zahřívá...když plyn víc stlačíš tak se víc zahřeje, tudíž zvýšené zahřívání motorů se zvýšeným kompresním poměrem je normální! Potom musíš použít studenější svíčku, aby nedocházelo k detonacím. Svíčka ti však zahřívání motoru nesníží! Jinak s těma briskama to říkáš přesně obráceně...na léto je dobrá N14C, protože je studená a na zimu N15C, případně N17C( ta je naopak teplá), takže si to prosím urovnej, a rozmysli si než někomu budeš nadávat :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
určitě NGK b8hs a brisk 15
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8535    
svickou to spravi, denzilek uz vypliva znazvu ze je dem***, Ja to Zkusil tu brisku 14 v lete a hnedka to na louce zdechlo jak pionyru tak u brachy v mustangu 15je v poho vlete i zime a 17 je naleto jezdim sni vlete a je to OK, v zime jsem to sni nenastartoval. A NGK spis doporucuju je kvalitnejsi neuchlastava se jako briska a neodchazi jako briska co ja vim tak civ vetsi cislo tim do vetsiho tepla kdyz tak se na to NGK zeptej v mototechne, ja mam 7. a jeto asi jako 15.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9125    
určitě tu šestku NGK ......dobrá je taky črtnáctka Brisk.....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To svickou nespravis ze se ti zahriva...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mohl by mi někdo prosim říct co obnáší druhý výfuk na pionýru? Když třeba rozříznu kolínko a navařám druhé??? Diky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nevim jak bys doladoval aby ti to z obouch kourilo zaroven stejne..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9128    
hmm tož to je blbé
 
 
Datum: 06. dubna 2010 6:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli to chápu tak chceš udělat na kolenu takovou rozdvojku a dám tam 2 výfuky??nedělej to je to blbost...neztratíš tím ani tak výkon jako otáčky motoru..pojede to po rovině sotva 55km/h...v podstatě to bude to samý jako kdyby jsi jel bez výfuku nebo tam dal výfuk třeba ze 125
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9120    
jenže mě de o to aby to nestratilo výkon:-) když tam dám ten druhý
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
v tom případě jo,taky bych chtěl vidět fotky ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to :-) a pak tady dej fotky
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mě ani nejde tak o zvýšení výkonu ale o to že to pěkně vypadaá:-):-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau no nevim jestli ti to něco přidá,spíš ubere,nepojede to tak jak má,podlě mě,má to nastavenej sériovej vejfuk na kterej to jede,jakýkoli změny se projeví na ztrátě výkonu...nicméně to zkusit můžeš,neříkám že to nepojede ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, jsou stolní brusky značky eurotec spolehlivé?jako s nimi máte zkušenost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawaa      IP: uživatel8627    
chel bi som sa opitat ci niekto nahoduo nieveite aky ja vejvitsi vikon pioniera mislim upraveneho ...moze amt aj 15koni?a ci niektory fichtl taky vikon ma? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik jste kdo videli nebo slyseli maximum otacek na jawe 50 ?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9119    
13Hp som videl aj na grafe z brzdi u fika s 3Q prevodovkou a vrtanim nepresahujucim 40mm. 13 hp je asi max mozna 15hp . ale s tim uz skusenost nemam !
 
 
Datum: 05. dubna 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9116    
ono už tech 6 koní na cetovní uprave je slusnej rachot.....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
u fichtla je hodne limitní pomer vrtani zdvih 38/44 a 3Q prevodovka.....pri zmene zdvihu a vrtání by se pak "dalo uvažovat" o vašich šílených stádech koní.......myslím že současný TOP v rámci "původních" dílů a 3Q prevodovky je Stejskyho závodní 3K který disponuje až 8.6HP v 9000 otáčkách a maximalni otacky jdou do 11500ot/min se zachováním nejakeho průběhu motoru odspoda.... myslím že uplný top na 50ccm 38/44 bylo 12HP s více stupnovou prevodovkou.....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Sakra admine, člověk napíše P jako výkon a hodí to ožralýho smajlíka. To je nějakej Velikonoční tentononc? :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Výpočet výkonu(teoreticky):-P=Vc.n.p/60 Otáčky u fichtla pro povolenou max. střední pístovou rychlost jsou nejakých 14000, střední tlak pro špičkové motory je do 1,2MPa takže mi to vychází P= 0,05.14000.1,2/60=14kW=něco přes 18koní. Takže čistě, ale opravdu čistě teoreticky ANO.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro odborníky je mez asi 10 HP ale věřím že kdyby ste svěři fichtla firmě krterá je nejlepší v oboru tak by ste s toho dostaly víc ....ale ne zas tak protože konstrukcemotoru fichtla už má omezení ve vrcholovém tuningu např vmíník 38/44 hlavní nedostatek.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já nevím až kam to může zajít,ale koukal jsem na KTM 50 senior a ta má tuším kolem 15 koní. A místní odborníci v ladění myslím skoro těch 10 vytáhnou.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15koní no to už asi ne... ale je pravda že se dá z několikanásobit.......můj je toho svědkem....5,3 HP.....=)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čest chlapi sháním podkovu mezi setrvačníky na fichtla kdyby někdo měl ozvěte se na email domluvíme se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci.. zase potřebuji poradit...renovuji babču 207 a chci a ní mít pěkný a dlouhodobý lak.... pls napište mi jaký mám dát základ, jaký je nejlepší lak, jaký základ s lakem a jestli to spolu nějak souvisí prostě mi prosím napiště jak to nejlépe udělat včetně druhu laku atd díkec...:-(:-(:-)netuším, co by bylo nejvhodnější... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
ešte se chci zeptat jak sou ty kartičky na s11 a s22 tak sem je našel na motokramek. a chci se zeptat jestli se da sehnat nikde na jawetu 551 díík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: kozlon      IP: uživatel1859    
koukej na aukro , veštinou to nabízí S11, S252 s Jawetta na výběr, okolo 70 kč
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: pepažíla      IP: uživatel1859    
draci,už jsem to tu měl bez úspěšné odpovědi, poraďte mi, koupil jsem si velkou podkovu, ( klika 85 mm ) jak ji přidělat do toho karteru? Kam přišroubovat ty šrouby? Popř nějaký odkaz s fotkama, nic nemužu najít, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9127    
já sem to zatim nedělal to víš prachy ale když nad tím popřemýšlím tak to je lehký jak facka já bych tam dal koliky ko každýho karteru jeden pro ty bych tam udělal zářezi a hotovo vim že se to lehko radí a při práci to je horší
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Dejw      E-mail:      IP: uživatel1966    
Zdar Drací,kdybyste měl doma někdo nepotřebný vidlice ze simsona tak mi please písnětě na mail.Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: LOL      IP: uživatel8364    
jaky sou ty stranky toho mustangisty :-D :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Já bejt tady lidma tak bych mu nikdy neporadil..
 
 
Datum: 03. dubna 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Jako ten mustangista,už sem viděl ten web tak 100x ale poád to prostě nepobíram...vrchol demence..
 
 
Datum: 03. dubna 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa-pionyr.webnode.cz/
 
 
Datum: 03. dubna 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: matoosh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. ako sa da najlepsie odstranit farba z laminatoveho blatniku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepši mozna bude rozpouštědlo starých nátěrů....
 
 
Datum: 03. dubna 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
šmirglem
 
 
Datum: 02. dubna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel9088    
Cau Seso, potrebuju rychle 9z kolecko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1928.html ale pises ze to budes mit az koncem dubna, je to opravdu tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 8:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nevim jestli to tak je,ale rozhodne stoji za to si pockat pac s tim to je narez...
 
 
Datum: 01. dubna 2010 8:47
 
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.06.2025 21:43:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu