Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kuba
IP: uživatel8498
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_975.html zdravíčko pls máte někdo zkušenosti s tímto blatníkem na pionýra, opravdu se nevejde do originálních vidlic? díkeeessss
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 17:37
 Tak to fakt netuším
Datum: 08. dubna 2010 17:37
Jméno: kuba
IP: uživatel8498
 dííkess...hele pls a nevíš třeba z jaký motorky by pasoval krosovej blatnik na origo vidle?...
Datum: 08. dubna 2010 14:02
 Kdysi jsem ho měl na takové rádoby krosce z fechtla. Taky jsem ho cht+l na přadní vidlice ale byl moc široký a nedalo se s tím nic dělat,tak jsem ho dal jako zadní blatník. Tam pasuje krásně
Datum: 07. dubna 2010 22:14
 zdarec hoši chcu nechat skratit hlavu na pincku ale nevim o kolik nevite někdo dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 12:01
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9142
 jestly si někdy blízko jičína tak zajeď do milíčevse k Pavlu Hosovi a ten ti to za 100 udělá a třeba si u něj najdeš i jinou úprava protože většinu motorů co jezděj VŠ postavil on
Datum: 08. dubna 2010 12:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ty myslis snizit ne? tak o 2 desetiny milimetru to zkus ale nesmíš to moc aby ti to neodrbal pist ten vnitřek ve hlavě
Datum: 07. dubna 2010 20:22
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 16:21
Jméno: krutor
IP: uživatel7596
 05ka ma kulaty pravy vyko, elektrika k magnetu nevede dirou ale je tam pouze vyfrezovana drazka, jinej karbec, sroub na napousteni oleje ma nahore v pravo... a 20kovy kartery fakt nemaj vystupky nad civkama
Datum: 12. dubna 2010 16:21
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 repere mas v tom bordel......koukni na http://www.jawa-50.cz je tam spousta clanku,informaci,technických parametrů,inovací v jednotlivých letech atd....tam nastuduj... opravdu my mluvime o 20 a ty mluvis o 05
Datum: 08. dubna 2010 20:37
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9147
 ale jo na keden typ 20 se dávala jiná hlava aby měla vetší tach do kopce kvuli těm plechům zdá se mi že na ty první neměla ledvinkový prostor ale jen takovou misku ale svíčku měla stejnym místě
Datum: 08. dubna 2010 17:47
Datum: 08. dubna 2010 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 kravina. Pletete si 20 a 05!!! 05 ma jine strvaky,valec,hlavu atd........ Jawa 20 a 21 se dá rozeznat jen podle štítku!! motory20-23 jsou stejne....jen podle ročníků jsou tam male inovativní detailni odlisnosti jako vyssi karter nad svetelnou civkou,plechova reakce spojky,hladky vnitrky karterů,jinej tvar nabehu vzdusniku v karbecu,víčko zapalovani....mozna jeste neco....
Datum: 08. dubna 2010 15:54
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9140
 20 má větší kompresy a jinou hlavu kvuli plechům
Datum: 07. dubna 2010 22:53
 No neřekl bych že jsou ty motory 20-23 naprosto stejné,jsou tam nějaké detaily co jsem zjistil. Dotahl jsem si ze šrotu dvacítku a ona nemá na motoru takový ten obdélníčkový výstupek který je nad zapalováním na karteru (můžu to zitra nafotit) Jinak u všech ostatních 20/21 co mám tak tam ten obdélníček je. Připadá mi to že je tot ak kvuli tomu aby se tam vešla ta cívka. U 05 ten obdélníček taky nebyl. Můžu vás ujistit že to co jsem dotahl má dvacítkový motor a neni to 05. Má to už větší ložiska a dvacítkovou klikovku. Asi bylo víc mutací těch motorů
Datum: 07. dubna 2010 22:22
 jawa 20/21/23 maly uplne stejné motory! u 05 ky maly inak uhlované kanály a iné zotrvacniky,,,,, rozdil je len v plechariny a v riditkach atd.
Datum: 07. dubna 2010 19:26
Jméno: GORI
IP: uživatel9138
 na to bi som ti oponoval pretoze valce z 21 a 20 su odlisne v uhlovani kanalov tvare kanalov v motore je ina kluka(ine zotrvacniky) .. zalezi aki presni TIP mas bo vyrabalo sa asi 5 tipov jawa50 (ktore boli urcene do cestnej prevadzky) nehovoriac o "specialoch"
Datum: 07. dubna 2010 19:17
Jméno: kuba
IP: uživatel8498
 zdravicko..hele prosimvas potreboval bych poradit, chtel bych sehnat krosovej blatnik na pionýra, ale aby se vesel do origo vidlic, nevite pls z čeho by se tam vesel? díkes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 15:36
Jméno: kuba
IP: uživatel8498
 Díkesss
Datum: 07. dubna 2010 15:36
 zdar draku zkus z pitbajku já jsem ho tam měl,pasuje tam
Datum: 07. dubna 2010 13:53
 Prosím vás o radu.Jdou dát vidle ze simála i s řidítky na pincka (05)?moc pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 13:52
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 jo jdou ale musíš udělat jakýsi misky viz na jawa50.cz
Datum: 07. dubna 2010 13:52
 Zdravim, potřeboval bych poradit jakej plášt nejlépe cross nebo enduro bych napasoval na rafek myslim ze to je ze stadiona...2,25x19.
Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 18:50
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 tak náš známej co dělá stadiny na silnici tak měl jednou na dílně na GO motoru crossovyho stadina a ráfky to původní nemělo..prej původní rozměr se kurevsky krouttil..porostě sežeň něco robustnějšího..
Datum: 06. dubna 2010 18:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ten ráfek vydrží jak fichtlařskej ale záleží na tom jak máš silné špice
Datum: 06. dubna 2010 18:35
 jestli chces tenhle rafek na cross,tak se s nim rozluc hned v prvnim crosseni..vemes diru a mas z nej osmu  tenhle rafek na to fakt neni stavenej..
Datum: 06. dubna 2010 18:01
Jméno: Kjuba
IP: uživatel5424
 Zdar chlapy, ahoj seso, mám na vás dotaz , mám fíchtla trošku upravenýho ( 4kanál , klapla, 19 karbec hvezdicovou hlavu zebra navareny na valci, ale normální stary zapalko a kladívka...) Když jedu tak jednička mi točí 40 dovjka 55 a trojka 80 kdyz ji vytahnu na tech 60 km a pak se mi to jakoby zadusi prestane tahnout musim pustit plyn a od tech 40 to musim pomalu pridavat jinak to zas prestane tahnout ( na 3 kvalt) a pak to vic uz nejede jak 50 duvod ???? mam tam brisku 14 s predsunutym jiskristem dneska novou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 20:55
Datum: 06. dubna 2010 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 to nemusi bejt zapalovanim....to muze bejt jen blbe sladenej vejfuk a nebo sání....kdyby to delali kladivka tak to delaj na vsechny kvalty po prekroceni jisty meze otáček....
Datum: 06. dubna 2010 15:46
 já si myslím že by to chtělo lepší zápalko
Datum: 06. dubna 2010 14:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau o kolik mm můžu snížit hlavu aby to nějak rapidně neškodilo motoru??aby se s tím dalo normálně jezdit a životnost se nějak moc nezmenšila ...dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 10:56
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Spalovak udelej 5,6ml, to by mohlo byt tak akorat.
Datum: 06. dubna 2010 10:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zapoměl jsem napsat o jaký se jedná stroj  jawa 20,21,23
Datum: 05. dubna 2010 23:40
Jméno: paja
IP: uživatel5608
 čau, prosím vás mam na pionýru sníženou hlavu a tudíž se více zahřívá, mam si koupit NGK b8hs nebo NGK b6hs? a jak je to u brisk potřebuju n14c nebo n17c? ja se v těch svíčkách nevyznam,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 16:18
 Presne tak,nezlenivy to.Fikus-radsi bez komentare,nechci mit ban...
Datum: 06. dubna 2010 16:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik ja myslim že fikus chtěl říct stejně jak chci říct já, že jinou svíčkou(právě sem nevěděl jakou) se teplota jamozřejmě nezmění ale když máš tu zprávnou tak motor po zahřátí tak "nezlenivý" myslim,
Datum: 06. dubna 2010 15:00
 fikuss: v jake si tride? muzes mi prosím vysvetlit jak chceš použitím jiné svíčky docílit změny fyzikálních zákonů??? Při stlačování plynu se mění jeho vnitřní energie(zvyšuje se), molekuly jsou blíže u sebe a plyn se tudíž zahřívá...když plyn víc stlačíš tak se víc zahřeje, tudíž zvýšené zahřívání motorů se zvýšeným kompresním poměrem je normální! Potom musíš použít studenější svíčku, aby nedocházelo k detonacím. Svíčka ti však zahřívání motoru nesníží! Jinak s těma briskama to říkáš přesně obráceně...na léto je dobrá N14C, protože je studená a na zimu N15C, případně N17C( ta je naopak teplá), takže si to prosím urovnej, a rozmysli si než někomu budeš nadávat
Datum: 06. dubna 2010 8:28
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 určitě NGK b8hs a brisk 15
Datum: 05. dubna 2010 21:28
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 svickou to spravi, denzilek uz vypliva znazvu ze je dem***, Ja to Zkusil tu brisku 14 v lete a hnedka to na louce zdechlo jak pionyru tak u brachy v mustangu 15je v poho vlete i zime a 17 je naleto jezdim sni vlete a je to OK, v zime jsem to sni nenastartoval. A NGK spis doporucuju je kvalitnejsi neuchlastava se jako briska a neodchazi jako briska co ja vim tak civ vetsi cislo tim do vetsiho tepla kdyz tak se na to NGK zeptej v mototechne, ja mam 7. a jeto asi jako 15.
Datum: 05. dubna 2010 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 určitě tu šestku NGK ......dobrá je taky črtnáctka Brisk.....
Datum: 05. dubna 2010 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To svickou nespravis ze se ti zahriva...
Datum: 05. dubna 2010 20:07
 Čau, mohl by mi někdo prosim říct co obnáší druhý výfuk na pionýru? Když třeba rozříznu kolínko a navařám druhé??? Diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 18:00
 A nevim jak bys doladoval aby ti to z obouch kourilo zaroven stejne..
Datum: 07. dubna 2010 18:00
Jméno: viktor009
IP: uživatel9128
 hmm tož to je blbé
Datum: 06. dubna 2010 6:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to chápu tak chceš udělat na kolenu takovou rozdvojku a dám tam 2 výfuky??nedělej to je to blbost...neztratíš tím ani tak výkon jako otáčky motoru..pojede to po rovině sotva 55km/h...v podstatě to bude to samý jako kdyby jsi jel bez výfuku nebo tam dal výfuk třeba ze 125
Datum: 05. dubna 2010 23:06
Jméno: viktor009
IP: uživatel9120
 jenže mě de o to aby to nestratilo výkon  když tam dám ten druhý
Datum: 05. dubna 2010 19:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 v tom případě jo,taky bych chtěl vidět fotky
Datum: 05. dubna 2010 18:36
 zkus to  a pak tady dej fotky
Datum: 05. dubna 2010 17:36
Datum: 05. dubna 2010 16:36
 čau no nevim jestli ti to něco přidá,spíš ubere,nepojede to tak jak má,podlě mě,má to nastavenej sériovej vejfuk na kterej to jede,jakýkoli změny se projeví na ztrátě výkonu...nicméně to zkusit můžeš,neříkám že to nepojede
Datum: 05. dubna 2010 16:34
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, jsou stolní brusky značky eurotec spolehlivé?jako s nimi máte zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 21:41
Jméno: jawaa
IP: uživatel8627
 chel bi som sa opitat ci niekto nahoduo nieveite aky ja vejvitsi vikon pioniera mislim upraveneho ...moze amt aj 15koni?a ci niektory fichtl taky vikon ma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:45
 A kolik jste kdo videli nebo slyseli maximum otacek na jawe 50 ?
Datum: 05. dubna 2010 16:45
Jméno: Gori
IP: uživatel9119
 13Hp som videl aj na grafe z brzdi u fika s 3Q prevodovkou a vrtanim nepresahujucim 40mm. 13 hp je asi max mozna 15hp . ale s tim uz skusenost nemam !
Datum: 05. dubna 2010 15:10
Jméno: Standa
IP: uživatel9116
 ono už tech 6 koní na cetovní uprave je slusnej rachot.....
Datum: 05. dubna 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 u fichtla je hodne limitní pomer vrtani zdvih 38/44 a 3Q prevodovka.....pri zmene zdvihu a vrtání by se pak "dalo uvažovat" o vašich šílených stádech koní.......myslím že současný TOP v rámci "původních" dílů a 3Q prevodovky je Stejskyho závodní 3K který disponuje až 8.6HP v 9000 otáčkách a maximalni otacky jdou do 11500ot/min se zachováním nejakeho průběhu motoru odspoda.... myslím že uplný top na 50ccm 38/44 bylo 12HP s více stupnovou prevodovkou.....
Datum: 05. dubna 2010 12:52
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Sakra admine, člověk napíše P jako výkon a hodí to ožralýho smajlíka. To je nějakej Velikonoční tentononc?
Datum: 04. dubna 2010 19:56
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Výpočet výkonu(teoreticky)  =Vc.n.p/60 Otáčky u fichtla pro povolenou max. střední pístovou rychlost jsou nejakých 14000, střední tlak pro špičkové motory je do 1,2MPa takže mi to vychází P= 0,05.14000.1,2/60=14kW=něco přes 18koní. Takže čistě, ale opravdu čistě teoreticky ANO.
Datum: 04. dubna 2010 19:52
 Pro odborníky je mez asi 10 HP ale věřím že kdyby ste svěři fichtla firmě krterá je nejlepší v oboru tak by ste s toho dostaly víc ....ale ne zas tak protože konstrukcemotoru fichtla už má omezení ve vrcholovém tuningu např vmíník 38/44 hlavní nedostatek.
Datum: 04. dubna 2010 19:22
 No já nevím až kam to může zajít,ale koukal jsem na KTM 50 senior a ta má tuším kolem 15 koní.
A místní odborníci v ladění myslím skoro těch 10 vytáhnou.
Datum: 04. dubna 2010 19:17
 15koní no to už asi ne... ale je pravda že se dá z několikanásobit.......můj je toho svědkem....5,3 HP.....=)
Datum: 04. dubna 2010 18:46
 Čest chlapi sháním podkovu mezi setrvačníky na fichtla kdyby někdo měl ozvěte se na email domluvíme se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 17:27
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 11:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 ešte se chci zeptat jak sou ty kartičky na s11 a s22 tak sem je našel na motokramek. a chci se zeptat jestli se da sehnat nikde na jawetu 551 díík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 8:24
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 koukej na aukro , veštinou to nabízí S11, S252 s Jawetta na výběr, okolo 70 kč
Datum: 04. dubna 2010 8:24
Jméno: pepažíla
IP: uživatel1859
 draci,už jsem to tu měl bez úspěšné odpovědi, poraďte mi, koupil jsem si velkou podkovu, ( klika 85 mm ) jak ji přidělat do toho karteru? Kam přišroubovat ty šrouby? Popř nějaký odkaz s fotkama, nic nemužu najít, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 22:49
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9127
 já sem to zatim nedělal to víš prachy ale když nad tím popřemýšlím tak to je lehký jak facka já bych tam dal koliky ko každýho karteru jeden pro ty bych tam udělal zářezi a hotovo vim že se to lehko radí a při práci to je horší
Datum: 05. dubna 2010 22:49
 Zdar Drací,kdybyste měl doma někdo nepotřebný vidlice ze simsona tak mi please písnětě na mail.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 13:14
Jméno: LOL
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 8:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Já bejt tady lidma tak bych mu nikdy neporadil..
Datum: 03. dubna 2010 8:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jako ten mustangista,už sem viděl ten web tak 100x ale poád to prostě nepobíram...vrchol demence..
Datum: 03. dubna 2010 8:07
 http://jawa-pionyr.webnode.cz/
Datum: 03. dubna 2010 0:08
 zdarec.. ako sa da najlepsie odstranit farba z laminatoveho blatniku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 11:53
 nejlepši mozna bude rozpouštědlo starých nátěrů....
Datum: 03. dubna 2010 11:53
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 šmirglem
Datum: 02. dubna 2010 19:38
Jméno: tobi
IP: uživatel9088
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 8:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevim jestli to tak je,ale rozhodne stoji za to si pockat pac s tim to je narez...
Datum: 01. dubna 2010 8:47
|



|